Kontakt

Email

wyspian@2lo-kwidzyn.pl lub dyrektor@2lo-kwidzyn.pl

Phone

556451919

Adres

ul. Słoneczna 2; 82-500 Kwidzyn
ZSO nr 2 Kwidzyn
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kwidzynie.
2 LO
2 Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Wyspiańskiego w Kwidzynie
klasa sportowa
Sportowe Liceum Ogólnokształcące w Kwidzynie, klasa sportowa
klasa mundurowa
Sportowe Liceum Ogólnokształcące, klasa mundurowa
srebrna tarcza 2022
W Rankingu "Perspektyw" II Liceum Ogólnokształcące uzyskało tytuł "Srebrnej szkoły".
szkoła ćwiczeń
ZSO nr 2 uczestniczy w projekcie "Powiślańska Szkoła Ćwiczeń".
zobacz więcej

 logobmp  Szkolenie „ Gamifikacja - projektowanie narzędzi edukacyjnych w obszarze nauczanych  przedmiotów”

W dniach 1 i 4.09.2021 odbyło się szkolenie „Gamifikacja - Projektowanie narzędzi edukacyjnych

 

w obszarze nauczanych  przedmiotów", na którym omówiono: zrozumienie idei grywalizacji (cel, źródła motywacji uczniów/studentów, zalety i wady, gamifikacja a game based learning); podstawy neurobiologiczne funkcjonowania mózgu w kontekście gamifikacji;  poznanie elementów mechaniki i dynamiki gier wykorzystywanych w zgrywalizowanych kursach;  przykłady zgamifikowanych kursów; wsparcie technologiczne - wykorzystanie narzędzi  internetowych do konstrukcji kursu, zaprojektowanie środowiska gry niezbędnego do wymiany  zasobów i komunikacji z graczami. Istotą szkolenia było  pogłębieniem wiedzy nauczycieli w zakresie korzystania z mechanizmów  grywalizacji, aby budować angażujące i motywujące lekcje, zajęcia pozalekcyjne, pozaszkolne,  zastosować gry w codziennej praktyce do wspierania rozwoju ucznia i realizacji programu nauczania oraz zaprojektować lekcję w oparciu o gry i metodę gamifikacji (w odniesieniu do treści konkretnego  przedmiotu).

 s gam01

Cel ogólny: pogłębienie wiedzy nauczycieli w zakresie korzystania z mechanizmów grywalizacji.
Cele szczegółowe:
Uczestnicy, po szkoleniu:
• Rozumieją zasady rządzące procesem grywalizacji
• Projektują angażujące i motywujące lekcje, zajęcia pozalekcyjne, pozaszkolne,
• Włączają gry do codziennej pracy dydaktycznej,
• Wiedzą jak zachęcać i motywować uczniów do pracy z wykorzystaniem mechanizmów grywalizacji,
• Potrafią wspierać rozwój ucznia w czasie realizacji programu nauczania zgodnie z zasadami grywalizacji
• Potrafią zaprojektować lekcję w oparciu o gry i metodę gamifikacji
Program szkolenia:
• Gamifikacja – przegląd zagadnień, opis założeń
• Motywacja uczniów w czasie pracy stacjonarnej i zdalnej
• Podstawy neurobiologiczne funkcjonowania mózgu w kontekście grywalizacji
• Przykłady zgamifikowanych kursów
• Przegląd narzędzi do projektowania środowiska zgodnego z ideą gamifikacji
• Projektowanie środowiska do gry niezbędnego do wymiany zasobów i komunikacji z graczami

• Prezentacja pomysłów i rozwiązań przygotowanych przez uczestników

Szkolenie realizowane w ramach projektu Powiślańska Szkoła Ćwiczeń – Kwidzyn”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

 FE poziom pl 1 1024x159

ESA
New
ESA
Edukacyjna Sieć Antysmogowa
zacznij z nami "Nowy" etap
Sprawdź
zacznij z nami "Nowy" etap
Dlaczego "Nowy" ? Najwyższe wyniki z matury. Rozwijamy pasje i zainteresowania. Dobrze przygotujemy Cię do studiów.
Wymiana międzynarodowa
Wymiana
Wymiana międzynarodowa
Młodzież z 2LO w Kwidzynie i niemiecka ze szkoły IGS z powiatu Osterholz realizuje wspólny projekt kulturalny.
poznaj Nas lepiej
Film
poznaj Nas lepiej
Szkolne Biuro Prasowe
Autorski projekt
Szkolne Biuro Prasowe
Tu wkrótce pojawią si informacje dotyczące Szkolnego Biura Prasowego
Powiślańska Szkoła Ćwiczeń
New
Powiślańska Szkoła Ćwiczeń
Zespół Szkół Ogólnokształcących będzie uczestniczył w projekcie "Szkoła Ćwiczeń". Powiat Kwidzyński/ Starostwo Powiatowe w Kwidzynie otrzymało dofinansowanie na realizację projektu pn. „Powiślańska Szkoła Ćwiczeń- Kwidzyn”
CMI
CMI
Projekt "Centrum Mistrzostwa Informatycznego" współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020
Samorząd Uczniowski
SU
Samorząd Uczniowski
Tu wkrótce pojawi się artykuł
Inspirujące przykłady
Sprawdź
Inspirujące przykłady
Projekt rozwijający kompetencje oraz świadomość młodego człowieka
Stan powietrza
menu
Stan powietrza
Stan powietrza
10 lat Sportowego Liceum w Kwidzynie
Menu
10 lat Sportowego Liceum w Kwidzynie
To może być też Twoja historia.
Aplikacja OFFICE365
OFFICE365
Aplikacja OFFICE365
kORZYSTAMY Z APLIKACJI CHMUROWEJ
Akademia Sukcesu
Akademia Sukcesu 2.0
Akademia Sukcesu
Zapraszamy do Akademii Sukcesu 2.0 – kolejnej edycji autorskiego projektu, tym razem w wersji on-line.