Sieć współpracy i samokształcenia dla nauczycieli Powiślańskiej Szkoły Ćwiczeń- Kwidzyn i szkół wspieranych . W dniach 28 października i 4 listopada 2024 r.
Seminarium metodyczne „Profilaktyka zdrowia psychicznego wśród dzieci” – 31.10.2024 r. 31 października 2024 r. odbyło się seminarium metodyczne „Profilaktyka zdrowia psychicznego wśród dzieci”,
Lekcja pokazowa i warsztaty z informatyki. 29 października 2024 roku w ramach trwałości projektu „Powiślańska Szkoła Ćwiczeń – Kwidzyn” odbyła się lekcja pokazowa oraz warsztaty z informatyki. Na zajęciach gościliśmy uczniów SP
Lekcja pokazowa i warsztaty z matematyki. 18 października 2024 roku w ramach trwałości projektu „Powiślańska Szkoła Ćwiczeń – Kwidzyn” odbyła się lekcja pokazowa oraz warsztaty z matematyki na temat:
10 czerwca 2024 r. odbyły się lekcje pokazowe oraz warsztaty z przedmiotów przyrodniczych "Kolorowa chemia. Zastosowanie substancji chemicznych w codziennym życiu". W murach naszej szkoły mieliśmy okazje gościć grupę
Zakończyliśmy konferencję naukowo- edukacyjną „Sztuczna inteligencja w edukacji”, której organizatorem była nasza szkoła. Dziękujemy prelegentom w szczególności dr hab.inż. Piotrowi Szczuko z Politechniki Gdańskiej,
3 kwietnia 2024 r. odbyły się lekcje pokazowe z matematyki- tematem zajęć były "Własności ciągu arytmetycznego" oraz „Zastosowanie twierdzenia sinusów”. W czasie lekcji uczniowie pracowali w grupach a następnie na tablicy rozwiązywali zadania kodowane.
19 marca 2024 r. odbyły się lekcje pokazowe z przedmiotów przyrodniczych- "Zrozumieć otaczający nas świat na drodze doświadczeń z fizyki". Każdy rodzi się z pasją odkrywcy, lubi eksperymentować i wykonywać doświadczenia.
W dniu 13 marca 2024 r. odbyły się lekcje pokazowe z języka angielskiego. Głównym celem zajęć: ‘Tworzenie narzędzi cyfrowych do samodzielnej nauki słownictwa’ było tworzenie zadań na aplikację oraz samokształcenie. Ponadto, aktywizacja i integracja
W dniach 7 i 14 grudnia 2023 r. odbyły się spotkania sieci współpracy i samokształcenia „Jak dbać o dobrą atmosferę w klasie oraz dobre relacje z rodzicami uczniów we współczesnym modelu rodziny i szkoły”
Strona 1 z 3